BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

4 Aralık 2014 Perşembe

FİKRİ MÜHİM İLE BİNGO LACİVERTİN GÜCÜ KAMPANYASI

Sevgili takipçilerim FİKRİMÜHİM in  BİNGO İLE LACİVERTİN GÜCÜ isimli kampanyasından denemem için gönderilen kitler geldi. Mutfak için ayrı banyo için ayrı kullanılmak üzere çamaşır suyu ve krem temizleyicileri ile renkli ve beyaz çamaşırlarda kullanılmak üzere sıvı deterjan kitlerinden çok şık bir kutu hazırlayarak göndermişler.Genellikle yerli ürün kullanmaya çalışıyorum. Bingo tercih ettiğim bir üründü zaten.Temizlikte Bingo ile bingoo demeniz için sizlere de tavsiye ediyorum,deneyin memnun kalacaksınız.Beraberinde gönderilen 10 adet indirim kuponunu dağıttım bu arkadaşlarımında kullanıp beğeneceklerini tahmin ediyorum. 




Çok şık bir kutuda gelen kitlerden mutfak ve banyo için ayrı tasarlanmış çamaşır suları yoğun kıvamı ile yüzeylerde daha uzun süre tutunarak hijyen ve beyazlık sağlıyor.Güvenli kapak sistemi ile çocukları tehlikeden koruyan Bingo çamaşır suyu temizlik sırasında rahatsızlık vermiyor ve solunumu zorlaştırmıyor. 
 Bingo banyo kireç çözücü amonyaklı kirec sökücü formülü ile banyoda ki sabun ve kireç artıklarına karşı oldukça etkili.Ovmadan temizlenip,kolayca durulanıyor..


Bingo mutfak krem temizleyici ile  kirli yüzeyleri ovmadan temizleyip kolayca durulama yapabilirsiniz.Yağ çözücü özel formülü ile ve yoğun limon kokusu ile mutfaklarınız ışıl ışıl...Bingo matik sıvı deterjanı ise hem renkli hemde beyaz çamaşırlarınızda güvenle kullanabilirsiniz.Deterjan kalıntısı kalmadan suda rahat çözünmesi ile ayrıca erguvan esintisinin muhteşem kokusu ile  çamaşırlara etkili bir temizlik sağlıyor..
Fikri Mühime  ve  Bingo ya kitler için teşekkür ediyorum..Ben kullandım memnun kaldım sizlere de tavsiye ediyorum.

HOŞÇA KALIN:)

3 yorum:

  1. denemek lazım.paylaşım için tesekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. Ben de fikri muhime üyeyim ama sanırım daha tam olarak mantığını çözemedim :))

    YanıtlaSil
  3. Mutfak ve banyo temizleyicilerinden yeni aldım. Bazı markaların yerini tutamasa da başarılı..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...