BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

15 Kasım 2014 Cumartesi

ÇİÇEK KEK


Günaydın:)Hayırlı sabahlar...


  Havaların soğuması ile sanırım sıcacık çaylarımızı yudumlarken yanında kekten iyisi yok:)Keki orta boy yuvarlak Borcam tepsiye aşağıda ki ölçülerde yaptım.

                                 ÇİÇEK KEK
MALZEMELER:
2 adet yumurta,
1 bardak yağ,
1 bardak yoğurt,
1 bardak şeker,
3 yemek kaşığı kakao,
1 paket vanilya,
1 paket kabartma tozu,
3,5 su bardağı un
 YAPILIŞI:Yumurtalar ve şeker köpürene dek çırpılır.Yoğurt, yağ,vanilya eklenir.Una kabartma tozu eklenerek karışıma azar azar katılıp çırpmaya devam edilir.Hamur ikiye ayrılarak diğer yarısı kakao ile çırpılır.Tepsi yağlanır.Kepçe ile bir sade bir kakaolu hamurdan tepsiye bırakılır.Yayılan hamurun orta kısmından yanlara belli aralıklarla doğru bıçak yada çöp şişle çizikler atılarak 175 derece önceden ısıtılmış fırında 25-30 dakika da pişirilir.Görsel olarak çok güzel,çayınızın yanında nefis bir kek..Afiyet olsun.
      Mutluluk ,sağlık,huzur  dolu günler diliyorum.HOŞÇA KALIN:)

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Çok güzel bir görüntü. Bayılıyorum bu kekin görüntüsüne.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. şık ve güzel bir kek olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok iştah açıcı görünüyor...Bloğunuzu yeni keşfettim beğenerek takibe alıyorum.Ben de beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. hafta sonu misafirim var şunu şööyle alasım geldi:)

    YanıtlaSil
  5. Delicious!!! I like chocolate!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...