BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

9 Ağustos 2012 Perşembe

MİMİM VAR:))


  Sevgili SEYYAH GÜL arkadaşım beni mimlemiş.Kusura bakma arkadaşım cevaplar biraz gecikti malum ramazan telaşı farklı oluyor:)Elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım:)
 
       _Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz..Kalan 1 yılda ne yapardınız?
           
      İnsanlara yardım,sevdiklerimle hep zaman geçirmek ve sürekli ibadet...
     
       _Fobileriniz,takıntılarınız var mı?Varsa neler?
 
     Simetri takıntım vardır.Karanlıktan ve yalnız kalmaktan  çok korkarım:)

       _Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz,ne yapardınız?

      Allah korusun,düşünmesi bile korkunç..

       _Dünyayı dolaşmak isterseniz hangi ülkeden başlardınız?Neden?

      Böyle imkanım olmadığı için hiç düşünmedim. Şimdiye kadar ki tek hayalim kutsal topraklara Kabe'ye gidip ibadet edebilmek.

       _İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?
 
      Kurbağa hiç öpmedim.Benim prensim her zaman prensti:))

      _En son yaşadığınız küçük düşürücü,unutamadığınız  olay?

      Çok şükür Allah'a böyle bir duruma hayatımda hiç düşmedim.

     _Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

     Telefonum,cüzdanım,okunacak bir şeyler(kitap,gazete vs)

     _En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz,ne yapardınız?

     Kesinlikle böyle bir arkadaşım olamaz,ben hemen anlardım uzaylı diye kaçardım:))

     _İsveçli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz..Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
   
      Tam dost mu ,düşman mı diye çözemediğim insanların yanına gidip onların gerçekte benim için ne söylediklerini bilmek çok hoşuma giderdi:))

          BENDE BU MİMİ SAYFAMA GELEN TÜM DOSTLARIMA GÖNDERİYORUM,CEVAPLAMAK İSTEYENLER BUYURSUN CEVAPLASINLAR:))
  
          UMARIM OKURKEN SIKILMAMIŞSINIZDIR:)HOŞÇAKALIN:)


  

2 yorum:

  1. canım çok güzel cevaplar vermişsin okurken keyif aldım ..sende benim gibi prensçisin :))

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ediyorum güzel cevapların için.gayet samimi ve içten.ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...