BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

1 Ağustos 2012 Çarşamba

İFTAR MENÜLERİ-13-



Ramazan-ı Şerif 13.günü iftar menü önerisi:
Karışık Dolma,(yaprak sarma,biber ve domates)
Makarna,
Çabuk Turşu,
Tulumba Tatlısı,

                                                                           
                                                             

                                                                              ÇABUK TURŞU:

                MALZEMELER:
1 adet domates,
1 adet salatalık,
1 adet yeşil domates,
2 adet yeşil biber,
1 adet kapya biber,
3 diş sarımsak,
2yemek kaşığı zeytinyağı,
yarım çay bardağı limon suyu,
1 yemek kaşığı tuz,
1 çay bardağı sirke,
1 tatlı kaşığı şeker,
2,5 bardak su,

                  YAPILIŞI:
Verilen malzemeler doğranır, bir tencerede su ve sirke kaynatılarak sebzeler eklenir.Sebzelerin rengi değişene kadar haşlanır(yaklaşık 3-4 dakika).Tuzu ,yağı,limon suyu ve sirkesi ilave edilir karıştırılır.Soğuması  beklenerek .yada bir gün sonra  servis yapılır.
              
                                                   HAYIRLI İFTARLAR,AFİYET OLSUN:))


7 yorum:

  1. Canım menü yine süper olmuş.Biz kaynatma turşu deriz.Bereketli iftarlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok lezizzzz bir menü :)
    keyifli günler diliyorum afiyetle :)

    YanıtlaSil
  3. menü yine süper olmuş....
    dolmalardan istiyorum...
    ellerine sağlık canım...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. canım senin bu çeşit çeşit yemekli menülerini görünce annem aklıma geliyor..annemde her aksam çeşit çeşit yemekelr yapar doyurudu bizi..evlenince bende ilk başlarda böyleydim..sonra baktık kilolar aldı başını gidiyo..eşim artık azcık yemek yap demeye başladı..:))hepsi birbirinden güzel görünüyor ellerine sağlık canım çabuk turşu tarifinide çok beğendim demiycem:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Hergün nefis menüler hazırlıyorsun canım , ellerine emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
  6. yine doyurucu nefis bir menü olmuş canım,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. iftara ne yapsam diye düşünüyordum. yayla çorbası ve karışık dolmayı aldım. dolma ile makarna birlikte çok olur diye düşündüm. yanında yoğurt ve tatlı ;)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...