BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

20 Haziran 2012 Çarşamba

GÜVEÇTE TÜRLÜ

            Günaydınlar:)
    Yemek ne yapayım diye düşünüyorsanız,bugünde türlü yapın derim.Tamda taze sebzelerle,yaz yemeği...  Taze fasulye türlüsünü bahçemdeki fasulyelerle yaptım.Güveçte,odun ateşinde oldukça  lezzetli oldu.Hepinizin bildiği bir tarif,bende sıkça yaparım ama bloguma  baktım tarif girmemişim.Arşivime düşsün istiyorum:)


Resim bulanık,buharı üstünde sıcacık çektim:)
       MALZEMELER ve YAPILIŞI:
1kg taze fasulye,
250 gr kuşbaşı et,
2 adet patates,
1 adet patlıcan,
1 adet kabak,
2 adet kuru soğan,
2 yemek kaşığı sıvı yağ,
2 adet domates,
3-4 adet yeşil biber,
tuz,pul biber,
1 yemek kaşığı salça,
2 diş sarımsak
        Malzemeler,yıkanıp temizlenerek doğranır bir tepsi içerisinde harmanlanarak güvece konulur.Ağzına alüminyum folyo kapatılarak güvecin kapağı örtülür. Üzerini örtecek kadar su ilave edilerek kaynara çıktıktan sonra ağır ateşte 25-30 dakika pişirilir.

                                                                                                                          AFİYET OLSUN..
Serin,huzurlu,mutlu günler diliyorum,HOŞÇAKALIN:))

10 yorum:

  1. nasıl güzel görünüyor..sebzeyi çok seven biri olarak türlüye bayılırım helede güveçteyse nasıl güzel olmuştur ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Çok severim. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. of of görüntüye bakarmısın harika olmuş,ellerine sağlık canım,afiyet olsun size..fikir çaldım bende yapcam,,selamlar :)

    YanıtlaSil
  4. türlüyü zaten çok severim, güveçte becerikli ellerde kimbilir ne leziz olur, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. oooh miis miiiiis...
    güveçte yapılan yemekleri çok seviyorum...
    ellerine sağlık canım....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ohhh...
    miisss miss..:)
    ellerine sağlıkk canım benimm..
    bir tabak isterim ki ben bu leziz yemektenn:)
    öpüyorumm tatlım.
    sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  7. bende türlü yapayım ya hiç yapmadım.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Ya arkadaşım sen bizi masrafa sokucan şimdi memlekete gidip bahçede benimde yapasım geldi ateşin üzerinde yemek burda yapma imkanımız yok neyse gittigimde ilk işim ateş üzerinde yemek yapmak olucak eellerine saglık mis gibi kokuları istanbula geliyo türlünün afiyet olsun canım

    YanıtlaSil
  9. şöyleee.. ekmeğimi bandıra bandıra birkaç lokma alasım geldi vallahi enfesss.. olmuş ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  10. Tam zamanı canım. Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...