BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

15 Mayıs 2012 Salı

BAHAR ŞENLİĞİ...




Bugün sizlere bu akşamı nasıl geçirdiğimi anlatan bir postla ses vermek istiyorum:))
  Öncelikle bu akşam anladım ki  bir blogerin   fotoğraf makinesi en büyük nimeti.Akşam çarşıda tesadüfen öğrendik üniversitenin bahar şenliklerinin başladığını ve sesi takip ederek şenliklerin olduğu alana vardık.(Konser kampüste değildi başka bir alanı düzenlemişler konser alanı olarak)

    Kıraç yeri göğü inletiyordu şarkıları ile.Ne yazık ki makinem yanımda değildi. Telefon ile çektim görüntüleri.. Kalabalıkta fazla ileriden de çekemedim:( 4-5 şarkıya yetiştik zaten..Yağmur başlamak üzereyken havai fişekler arka arkaya patlatıldı ve final ...yağmur gökyüzü delinmişçesine yağmaya başladı. Yarin Yonca Lodi söyleyecekmiş.Ben pek sevmesem de şarkılarını kızım için birlikte gitmeyi planlıyorum..
      Arabaya gelinceye dek sırılsıklam olduk,çok güldük halimize:)Yağmur bir anda bastırınca büyük heyecan oldu insanlar arabalarına koşuşturdular,gençlerin çoğu ıslanmayı tercih etti:))Güzel bir atmosferdi.
            Hepinize mutluluk dolu günler geçirmenizi dileyerek ,sevgilerimi yolluyorum:))

12 yorum:

  1. Kıraç için ıslanmaya değer:) paylaşım için çok sevindim Kıraç,müziklerinin hayranı olarak:) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Yağmur her yerde başladı.onca Lodi'yi severim ben.Size iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  3. Dün gündüz hava çok güzeldi , ben de aldanıp şemsiye almadım . Sağanak yağmurda birhayli ıslandım .
    Ben de mutlu günler diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Benim için de eğlen ablam, ben benim üniversiteminkini kaçırdım bu yıl :)))))

    YanıtlaSil
  5. ÇOŞKU MUTLULUK HARİKA CANIM BAHAR PAYLAŞIMI ELLERİNE SAĞLIK
    :)

    YanıtlaSil
  6. Birincim makine çok önemli gerçekten ya :) bazen dılardayken öyle şeyler görüyorumki, neden yanıma almadım sanki diyorum.

    Çokta iyi yapmışsınız, Kıraç'ı severim. Yağmur altında konseri izlemeyi bende çok isterdim valla :)

    YanıtlaSil
  7. Selamlar arkadaşım şarkı mükemmek paylaşımın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  8. makinanın olması gereken zamanda yanında olmayınca bende çok üzülüyorum :) genelde çantamdan çıkarmayım diyorum ama geçenlerde de hafıza kartını unutmuşum :)) güzel bir hatıra olmuş yağmurda.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ne baharı yaa biz daha patikten yelekten kurtulamadık:)valla burda bahar şenliği falan yapan yok biz kına gecelerini bekliyoruz,size iyi eğlenceler,hasta olmayında bu arada:)

    YanıtlaSil
  10. Canım ben de sana ve kızına sevgilerimi yolluyorum. Gençlik ne güzel şey :) Yağmurda ıslanmanın keyfi bile bir başka o zaman :)) Hayırlı cumalar canım..

    YanıtlaSil
  11. böyle bir güne ihtiyacım olduğunu hissettim.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...