BİRİNCİSİN....HOŞ GELDİNİZ..

19 Ekim 2011 Çarşamba

TEL ŞEHRİYELİ BULGUR PİLAVI İLE TAVUK

         

TEL ŞEHRİYELİ BULGUR PİLAVI ve TAVUK

  PİLAV MALZEMELERİ VE YAPILIŞI:
    1 çay bardağı tel şehriye,1 yemek kaşığı tere yağında kavrulur.İçine 1,5 su bardağı bulgur yıkanarak konur.1 1 tatlı kaşığı tuz ilavesi ile 2,5 su bardağı tavuk suyu eklenerek kaynara çıktıktan sonra kısık ateşte suyunu çekene dek pişirilir.Ateşi kapattıktan sonra üzeri temiz bir havlu ile kapatılarak 10 dakika iyice demlenmesi için bekletilerek servis yapılır.
 TAVUK ETLERİNİN HAZIRLANIŞI :
    Tavuk etleri haşlanır,suyu pilavda kullanılmak üzere ayrılır,etleri ise az tuz,pul biber,kekik,2 yemek kaşığı yoğurt, ilave edilerek tavaya 1 yemek kaşığı sıvı yağ konularak  3-4 dakika çevrilir.Pilavın yanında  servis edilir.Tavuk döneri tadında bir lezzet oluyor,döneri sevenlerin denemesini öneriyorum:Afiyet olsun..


   
TURŞULAR DÖNMÜŞ,İLK KEZ ÇIKARDIM. BAYA GÜZEL OLMUŞLAR, TATLARI TUZLARI YERİNDE.:)ALLAH'IM AĞIZ TADI İLE YEMEĞİ NASİP EDER İNŞALLAH.

 

                                                 HOŞÇA KALIN:))

5 yorum:

  1. afiyet bal olsun canım...
    turşularında nefiss görünüyor gerçekten..kütür kütürr:))
    ağız tadı ile tüketeseniz sevdikleriniz ile...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. tabağı alıp kaçıyorumellerinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. nefis olmuşlar ellerine sağlık ,yoğurttada tabiiki evde yapılan gibisi olmaz bende çoğu zaman evde yapıyorum

    YanıtlaSil
  4. sitenizi çok beğendim,bir sorum olucaktı itenizi oluştururken yardım aldınızmı kurmak için,bende blog açmak istiyorum ama bu işlerden çoık anlamıyorum yani bilog kurma konusunda,önerebilceğiniz birisi varsa önerilerinizi dikkate alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız ziyaretçim,keşke adınızı yazsaydınız:)Böyle bir niyetiniz varsa açın blogunuzu,ben kimseden yardım almadım blog açarken.Önerebileceğim kimse yok.Googledan sorarak ,araştırarak ben açtım blogumu.Bunun sonu yok her gün yeni bir şey öğreniyor insan..Ve ben tam anlamı ile her şeyi bilmiyorum daha.Deneyerek,hata yaparak doğruyu buluyorum..Başka bloglarda oluşan sorunları,değişikleri ilgi ile takip ederek kendimi yetiştiriyorum.Size ancak bu şekilde yapabileceğinizi önerebilirim.Yada bir tasarımcı bulup sitenizi kurdurun ,devam edin.Ben zoru seçtim,her gün bir şeyler öğrenmek ve başarmak çok zevkli,sevgiler:)

      Sil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim..Sevgiyle kalın.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...